Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Juriš na njihovu stranu

Komentari (43) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 03 jul 2009 14:32
Nenad
Kako je krenuo, prevrtljivi Toma će jednog dana biti veći NATO-vac od Borisa Tadića i Dragan Šutanovca. Sramota Tomo, i to do neba!
Preporuke:
0
0
2 petak, 03 jul 2009 14:36
Vlamil
I moji prethodni komentari na temu SNS-a pokazali bi da su u saglasnosti sa ovim tekstom. Opominjao sam i sam, da je recept za stvaranje te stranke inicijalno spravljen negde gde Nikolića nije ni bilo, a da je on samo blagovremeno informisan i uključen kao "izvođač radov"a. Paralela sa Draškovićem nametala se sama.
To samo govori da je za Koštunicu sitacija mnogo teža nego što na prvi pogled izgleda: ni sa Nikolićem, ni bez njega! Vlast je dobila još jednog prikrivenog saveznika (uz ambivalentni LDP), a naša agonija biće duža!
Izvanredan tekst!
Preporuke:
0
0
3 petak, 03 jul 2009 15:16
Miki
Zašto, samo Tomi ne dozvoljavate da promeni mišljenje? To je pravo svakog čoveka, a čak je i normalno. I pored toga on Toma nije naprsno promenio mišljenje, nego je od protivnika EU, polako popuštao i došao do evroskeptika, a sada je potpuno za ulazak Srbije u EU. A šta je pa loše u tome? Jer znate uopšte? Pa zbog čega tolike laži, odnosno polu istine? Nikada Toma nije rekao da je Srbija Ruska gubernija, a ni sada nema ništa protiv saveza sa Rusijom. Šta vam je tu sporno? Sporno je to što nemate argumente protiv njega pa se služite svim i svačim. Ako Srbija ne uđe u EU, evropa će ličiti na skupocen persijski tepih, koji na sredini ima jednu crnu rupu, a ta rupa bi bila Srbija. On se i tada zalagao za ulazak u EU, i zato je dao tu izjavu, a vi ste u vašem tekstu to zlonamerno drugačije protumačili.
A što se tiče SSP-a, pa zar nije onim admamanom na zakon, i ta stvar sa Kosovom rešena? Jer je Toma još dok je bio u SRS hteo da prihvati SSP, i to je bila gotova stvar, dok se Šešelj nije predomislio. Šešelj se predomislo da ne treba podržati SSP, i ako je predhodno dao zeleno svetlo, a toma se promenio, stvarno čudno.
Možda mi i stvarno 2025 godine uđemo u EU, ali i do tada treba preživeti, a kako drugačije neko saradnjom sa EU i Rusijom. I šta vam je sada tu sporno Tomino zalaganje? Pa nije sporno, nego kao što rekoh u nedostatku argumenata i to je dozvoljeno.
A što se glasča tiče, nemojte da se sekirate, glasače oni za Tomu.
Citiram deo vašeg teksta "nije li naivno verovanje da će prosečan srpski glasač progutati (pojednostavljeno rečeno) vize umesto hleba i Tomislava Nikolića u evropskom ruhu?" Kakvo pitanje, pa radi se o tome da ulaskom u EU narodu u Srbiji obezbedimo bolji standard, a ujedno šta imate protiv ukidanja viza?
Tako da je ceo "Komentar dana" zasnovan na neistinama, ili na nekim Tominim izjavam namerno pogrešno protumačenim ili izdvojenim iz konteksta.
Preporuke:
0
0
4 petak, 03 jul 2009 15:51
Za Mikija
Da, zaista vrlo ubedljivo negiranje:

Nisam govorio o ruskoj guberniji, to je, priznajem, u 24 sata dnevno, a sklon sam dosetkama i šalama, ponekad zaboravim gde im je mesto ili nije, to je bila moja dosetka u Skupštini Srbije.


Tomislav Nikolić, u "Utisku nedelje", 13. januar 2008.
Preporuke:
0
0
5 petak, 03 jul 2009 16:20
banjan
Koštunica jeste u teškoj situaciji ali u neuporedivo boljoj nego da je pokušao da se održi na vlasti bez izbora praveći koaliciju sa radikalima i njihovim ondašnjim vođom Nikolićem. Sa ove distance ta odluka mi čini potpuno ispravnom, stvari se menjaju i on, uprkos mišljenju g. Vučinića na ovom sajtu, može pogledati narodu u oču. Doduše, to mogu i Nikolić i cela DS, ali to je isključivo zbog nedostatka srama.
Preporuke:
0
0
6 petak, 03 jul 2009 17:29
Sinisa
Ispada da su bacacice kletvi u Skupstini bile u pravu kada su optuzile Tomu za sadejstvo s Tadicem i njegovim sponzorima.
To je veliki novac.
Da li ce Toma prodati Srbiju?Hoce-s Tadicem.
Preporuke:
0
0
7 petak, 03 jul 2009 18:13
Gazda Gruja
Mmmmda...
Pre neki dan, baš, razmišljam o tome kako se Radovan treći završava tako što se i on pridružuje Vilotićima ; samo sam to povezao sa našim prilaskom NATO.
U stvari, sve je to isto.
"Princip je isti, sve su ostalo nijanse"...
Preporuke:
0
0
8 petak, 03 jul 2009 18:37
postal
Strani centri moći su se pokazali kao ozbiljan igrač i uspeli su da prevedu na svoju stranu i drugu po snazi partiju tako da sada skoro 70% biračkog tela u Srbiji okupljaju stranke evrounijatske opcije.

Nije ni opozicionim političarima lako po ovom pitanju, narod je indoktriniran EU-mitomanijom, većina veruje u taj mitski raj na zemlji, i teško da bi opstao političar koji bi otvoreno rekao istinu biračima o "pridruživanju" EU, birači ne žele to da čuju, radije će slušati EU-bajke.
Preporuke:
0
0
9 petak, 03 jul 2009 19:10
jilja
toma me strasno razocarao ne meme nego i mnoge u srbiji (moje misljenje).
Preporuke:
0
0
10 petak, 03 jul 2009 20:17
Leposava
Kad razmisljamo, pisemo , analiziramo nase politcare tipa Nikolica, treba imati na umu da se radi o licnostima koji iza sebe imaju oko dva miliona glasaca, dakle snose odgovornost za sudbinu zemlje, stanje u kojem se zemlja nalazi kao i za buducnost zemlje. Dakle,''metamorfoza'' Tomislava Nikolica nije nastala kao rezultat njegovog prevrtljivog karaktera, potkupljenosti itd. Stav prema Evropskoj uniji se promenio usled promenjenih okolnosti. Dakle , pod broj 1. skoro sve obaveze koje smo, na zalost imali prema Haskom tribunalu, su ispunjene i to pre svega zahvaljujuci politici Kostunice i pok. Djindjica. Pod broj 2. drugi pritisak se odnosio na restrukturaciju privrede, koja je na zalost, pod spoljnim pritiskom potpuno razbijena. Srpska radikalna stranka, na celu sa Nikolicem se svemu tome protivila, po mom skormnom misljenju, njihovi stavovi u vezi tih pritisaka su bili casni. Oni nisu podrzavali autodestrukciju koju je sprovodila politika DOS-a. E sad, to najgore u vezi Haga i razbijanja privrede je proslo.Dalje, sa druge strane, Srbija je okruzena zemljama clanicama EU, Ma koliko to nekoga nerviralo da cuje, a iskreno receno nervira i mene, ipak ta cinjenica je, kad je rec o spoljnoj politici, od ogromnog znacaja. Ljudi, hajde malo razmisljajte, da li je ikada Srbija vodila politiku u svojoj istoriji koja je bila razlicita od politike celog regiona? Dakle, srpska politika je kad je rec o globalnom planu pozicionirana u kontekst regionalne-balkanske politike, Dakle, sudbina svih balkanskih zemalja je ista kroz istoriju. Sve stave pod otomanski uticaj, pa onda sve dobiju drzavnost i konstituisu se kao nacije, pa stvore monarhiju, pa im se svima zajedno rusi monarhija, pa se onda sve stavljaju u zonu uticaja SSSR, a sad su u zoni uticaja zapadne Evrope i NATO-a.Nije moguce iskociti iz tog regionalnog konteksta i u tome je poenta.Sto bi rekli-nema alternative. I to je jedan od uzroka ''metamorfoze'' Nikolica.
Preporuke:
0
0
11 petak, 03 jul 2009 20:23
Za Ginisa!
Neverovatno!
Tomislav Nikolić uspeva da bude veći Vuk Drašković od samog Vuka Draškovića!
Preporuke:
0
0
12 petak, 03 jul 2009 21:29
brsnko
Toma je shvatio da posle idalizacije i nevtdene kampanje svih medija u korist EU ako hoce da osvoi vlast mora da promeni retoriku.
Ako osvoi vlast mislim da ce iz njega progovoriti radikalska krv,ali u blazoj i lukavoj varijanti nego Seselj.
Preporuke:
0
0
13 petak, 03 jul 2009 22:11
Novosađanka
Sistem, to jest postojeća vlast, najbolje se buši iznutra. To je shvatio i Ivica Dačić.
Preporuke:
0
0
14 subota, 04 jul 2009 00:17
Jedan ogorceni Pancevac
Novak Kilibarda, Vuk Draskovic, Tomislav Nikolic....? Nastaviti niz...
Preporuke:
0
0
15 subota, 04 jul 2009 00:34
Za Ginisa
@Novosađanka
Ne buši Ivica (on je najčešće uz Maricu), već Bajatović, a Škundrić im dodaje energiju!
Tako će im smetati i Toma, samo (malo) sutra.

Slažem se sa @banjanom.
Preporuke:
0
0
16 subota, 04 jul 2009 06:59
Novosađanka Za Ginisa
Zanimljivo bi bilo znati za koga ste glasali: za Tadića ili Nikolića. Ako vam je jedan od njih dvojice izneverio nade, to samo znači da su VAŠE političke procene bili pogrešne. Sad se možete ljutiti samo na sebe. Pri tom mislim i na one koji se sad žeste na Tadića, iako su zdušno glasali za njega.
Preporuke:
0
0
17 subota, 04 jul 2009 08:45
Shooter_64
@Miki
Poslije tvog komentara na ovaj "tekst", ostali zaista nisu potrebni.
Preporuke:
0
0
18 subota, 04 jul 2009 10:47
Yelenko
@ Shooter_64, @ Miki

U pravu ste obojica, Toma je bio za Evropsku uniju jos dok mi ostali nismo ni znali sta je to EU! Mis'im...
Preporuke:
0
0
19 subota, 04 jul 2009 12:51
Vladimir
Pre svega clanak je netacan i vrlo tendenciozan.Autor upotrebljava netacan podnaslov tj namerno predstavlja g-dina Nikolica kao potpredsednika SRS a ne onako kako treba.
Ocit je cilj; samo DS i ostali miljenici State Departmenta mogu pricati bajke o Evropi srpskom narodu a u stvarnosti ispunjavati nihove zadatke i nastaviti cerupati Srbiju.
Nakon 9 godina takve sumorne stvarnosti
neko mora izbiti taj jedini adut sadasnj vlasti a koji glasi: dogodine, u vrlo kratkom roku itd-
Danas je postalo tesko tako naivno podvaljivati srpskom narodu...
Preporuke:
0
0
20 subota, 04 jul 2009 13:16
Novosađanka
Koštunica ne može narodu pogledati u oči, većini, bar.
Njegovi gresi su veliki, jer je prokockao velike nade.
Prvo je 5. oktobra samoproglasio izbore završenim u prvom krugu,
iako je razlika bila tanka.
Da se poneo kao demokrata i vitez, trebalo je da ide u drugi krug i dobije plebiscitarnu podršku naroda.
Skupština ja paljena upravo zato da bi bili spaljeni izborni listići.
Na njegove oči zemlja je rasprodavana u bescenje...
Imao je, i ima, loš kadar.
Glavnisu bili kumovi Dinkić i Đelić, koji su najpre u crno zavili naš bankarski sistem,
a potom i celu privredu.
Pravio je trule političke kompromise.
Zatim, doveo nam je Čanka na vlast,
Baveći se manje važnim stvarima, Vojvodina mu je otišla ispred nosa.
Neću nabrajati šta je još rđavo uradio. Lista je duga.
Rečju, uprkos obrazovanju i poštenju, patio je od hibrisa, i zato je zasluženo tu gde jeste.
Kao i oni koji su ga podržavali.
Preporuke:
0
0
21 subota, 04 jul 2009 14:19
5. oktobar
@Novosađanka

5. oktobra 2000. Srbija je pronašla svoju dušu.
Preporuke:
0
0
22 subota, 04 jul 2009 14:20
@Za Ginisa!
Vuka Draškovića, ipak, niko ne može nadmašiti.
Broz pa on.
To majka više ne rađa(la).
Preporuke:
0
0
23 subota, 04 jul 2009 15:00
Rikard Baric
1)

Za potrebe stvaranja zorne predstave «pretrčavanja» pokušat ću opisati dva tipična primjera i na kraju ih uvesti u zaključke «control engineeringa». Čitaocu je dovoljno srednjoškolsko obrazovanje.

Prvi primjer je jednostavan: zamislite putnički brod na lepom plavom Jadranu. Na njemu su dvije brojne grupe ljudi (DS i SNS). Zbog rasporeda ljudi dolazi do naginjanja tog broda u većem iznosu i – ljudi počinju pretrčavati sa jedne na drugu stranu, da bi zadržali situaciju stabilnom.
Ova «regulacija» će funkcionirati do momenta dok vođa ne naredi čitavoj svojoj grupi da izvede stabilizaciono pretrčavanje. Time je ponderirana uloga Nikolića od suštinske važnosti.
Može se zaključiti da će utrčavanje Nikolića na drugu stranu (koalicionu) – zapravo prevrnuti brod, jer će se svi naći na jednoj strani, a to je – bilo desna ili leva – strana prevrtanja.
Stabilitet broda (države) dakle očigledno održava postojanje dvije disciplinirane grupe od kojih svaka ostaje na svojoj strani. Sistem je kontrolabilan.

Drugi primjer je malo teži: u elektroenergetskom sustavu opterećenje u mreži se ljulja u brzim pravilnim ciklusima (50 puta u sekundi, ali mi ćemo usporiti ovaj film na jedan jedini ciklus). Tako dugo dok čitav električni naboj putuje u istom smjeru, mreža je uredna. Problem nastaje kad pojedini veliki potrošaći razbiju ovu urednost i naboji počnu putovati obrnutim smjerom. Dodatno se i vodovi zagrijavaju ovim nabojima koji mijenjaju smjer. Kažemo da se radi o prevelikoj reaktivnoj ili jalovoj snazi u mreži. Traži se intervencija – u protivnom će se mreža raspasti iako ona sama ima dovoljno snage. Zanimljivost je da već malo veći iznosi ove jalove snage – ruše i najzdraviji sistem dovoljnog kapaciteta. U političkom žargonu – dovoljno je i da manji broj političara počne «pretrčavanje» - pa da država ode u «black-out» (energetsku tamu).
Preporuke:
0
0
24 subota, 04 jul 2009 15:01
Rikard Baric
2)

Treći primjer je nastao iz iskustva sa gore opisanim. Radi se o «control engineeringu» čiji postulati polako ulaze u političku svijest ili je pokušavaju nekako imitirati. Postavljaju se regulatori koji stabiliziraju sistem i brinu da takva regulacija ima dovoljno brz «odziv» na svaki poremećaj.

U političkom životu ovaj «control» postavljen je na operativnom nivou stranaka. To međutim nije mjesto vladanja koje upravlja čitavim nizom ovako zatvorenih političkih programa. Vladanje je moguće samo onda kad su tehnologije stranaka zdrave, a to znači da su njihovi programi izvedivi iz postojećeg ljudskog potencijala i da su disciplinirani u smislu da ne upadaju u «pretrčavanja».

Završimo tehnički dio (ako niste poginuli od dosade): sistem mora biti stabilan i mora znati krajnji iznos dopuštene nestabilnosti kod koje ima kritična nacionalna rješenja.
Obrnuto, ne manje važno, ako postoji interes da se sistem sruši – on će koristiti sve elemente destabilizacije znajući da sa malim financijskim iznosima može srušiti ogroman sustav. To su elementi klasičnog suvremenog razaranja država. Svaki element je poznat, sve ovisi o «studiji izvodivosti».
Preporuke:
0
0
25 subota, 04 jul 2009 15:01
Rikard Baric
3)

Pa da sada zaboravimo gornje i odemo u čisto političke zaključke, koji na prvi pogled ne moraju biti očigledni.

Prvi zaključak je da dvije političke stranke nude neusporedivo bolji stabilitet nego jednopartijski sistem. Primitivnom Titu nikad nije bio jasan Đilas osim kao «pretnja» njegovom kapitalnom egu.
Budući da tradicionalno ne postoji potencijal Balkana koji bi uskočio i ponudio iskustvo Srba u vladanju, treba pogledati koje su karakteristike «dve Srbije», jer pretvorba u jednu definitivno razbija Srbe kao narod koji se samo mogu nastaviti utapati «među nama ostalima». Nama je bilo dosta Srba, ali to nije ni blizu onome koliko su Srbi siti nas susjeda.
Ukratko potreban je disciplinarni sustav koji pročiščava koncentraciju Srba i ostaje na sigurnoj udaljenosti od koalicijskih «pretrčavanja». Taj program može biti evropski onoliko koliko to Srbima odgovara. Oni su ujedno jedina stabilna garancija u pregovorima sa Evropom, jer u protivnom ih Evropa pretvara u ogroman destabilizacijski blok «jalove ili reaktivne» političke struje, koju ni sama nije u stanju izdržati unutar svog sistema. S ovog stanovišta nema ništa loše u Nikolićevu informativnom razgovoru u Briselu. Tako dugo dok ne zazviždi na kolektivno «pretrčavanje». Štaviše izuzetno je važno da otvori stranci čitav raspon političkih opcija, jer samo tako stranka može pokriti realne potrebe.
Preporuke:
0
0
26 subota, 04 jul 2009 15:02
Rikard Baric
4)

Centralni stabilizator Nikolićeve opcije je suštinsko integralno pravoslavlje. To je tradicionalna unutarnja energija koja počiva u čitavom formalnom i neformalnom dijelu ove opcije. Bitno je kazati da neformalni dio pravoslavlja, onaj koji nije organiziran kroz crkvu, već nosi svoj život na ateističkim nanosima vremena i potpuno je nesvjestan – trenutno predstavlja ogromnu većinu ove vrijedne ostavštine. Upravljanje ovom energijom izvedivo je isključivo suptilnim poznavanjem religioznog realiteta. U protivnom čitava struktura može završiti u teokratskoj reaktivnosti, koja je opsesivni neprijatelj Zapada. Taj konflikt je nepotreban prvenstveno stoga što priroda religioznog realiteta počiva u «slušanju mlađih od sebe» i tu zadržava svoj vitalitet. Ona nikad ne preuzima egzekutivne položaje i predstavlja najdublju stečevinu pasivnog kapitala naroda. U smislu političkog «controla» - religiozni realitet je centralni i najdirektniji «odziv» svakog poremećaja, onog koji funkcionira na razini «spojenih posuda», dakle funkcionira bez ikakvih «feedback» dodataka koji upravljaju brzinom i iznosom odziva.
Nikolić dakle treba upravljati ovom energijom odnosno pokloniti joj svoje probleme i tražiti njene rezultate.
Preporuke:
0
0
27 subota, 04 jul 2009 15:03
Rikard Baric
5)

Dobro, šta je sa «drugom Srbijom» oko Tadića? Ona će pokušati doći do svoje čiste koncentracije i težit će jevrejskoj paradigmi. Orjentirat će se po satelitima koje će zvati «nepobediva sunca» čak i onda kad joj ovi isporučuju «milosrdne andjele». Po njima će se orjentirati i onda kad prodaju srpsku medijsku dušu za komične iznose bez svijesti o vlastitoj vrijednosti i bez stvarnog samopoštovanja.
Ova «jevrejska» paradigma zapravo je najmanje jevrejska. Ona ima najbrži odziv u političkom «controlu», ali nema stabilitet «spojenih posuda». Suprotno spekulativnim političarima čiji odziv reagira samo na «jevrejske veze i novac», ova opcija ne nudi Jevrejima nikakav bolji status nego im je Evropa ponudila u prošlom stoljeću. Ona parazitira na Jevrejima, a ne obrnuto.
To je stvar koja kod Nikolića ne postoji i ne smije postojati.

Ono što u obitelji nedostaje – a bitno je za ozdravljenje – uvijek počinje sa konstruktivnom i silovitom svađom iza zatvorenih vrata. Tek tada ide medijski servis koji treba razraditi čitavu političku platformu Srba.
Preporuke:
0
0
28 subota, 04 jul 2009 15:14
Jovan Deroko
Sta je to sto je toliko razbesnelo dosadasnje komentatore u vezi posete Tomislava Nikolica komesaru za prosirenje EU Oli Renu??..Ljudi, kakva izdaja, kakva prodaja. Sta pricate vi? Do sada je neku vrstu monopola na bilo kakve kontakte za evropskim zvanicnicima i evropskim institucijama imala DS i njihovi trabanti poput nesrecnog Dinkica i njegove nepostojece ali ipak vladajuce stranke. Sada se stvari menjaju iz korena. SNS pretenduje da preuzme vlast u zemlji posle desetogodisnje vladavine DS-a i normalno je da Tomislava zove na razgovor institucija koja, hteli mi to ili ne, se dosta pita ne samo za zemlju Srbiju nego i za celu Evropu.
Posle ovoga, jednostavno se nema sta prigovoriti Tomislavu od strane DS-a. Nema vise prica kako ce on eto Srbiju vratiti u 90-te (mada bi samo nepismen covek u to mogao poverovati), kako ce on uvesti Srbiju u nove konflikte i ratove i sl.Jednostavno SNS je postala "prihvatljiva" za EU i vlast DS-u se polako izmice, sto je najbitnije u celoj prici. "Repovi" koji se Nikolicu mogu prisiti od strane DS-a su tipa: "Aha, ma to su ti isti radikali samo nemaju bedz, vuk dlaku menja ali cud nikad i sl". A ja vas pitam : A koji "repovi" se mogu prisiti DS-u?.Kostunici?. LJudi moji, "repovi" koje iz proslosti vuku i DS i DSS su tako dugacki da mi treba 10.000 karaktera da i napisem. Sve u svemu, ti "repovi" se ticu zestokog, par exelance KRIMINALA koji stoje iza ovih stranaka koje su evo sve do sad vladali i jos vladaju.
Na kraju, jos jednom sve cestitke SNS-u za ovaj potez!!
Preporuke:
0
0
29 subota, 04 jul 2009 15:34
Antifasista
Snila baba sto je bila rada, kaže narod. Tako se i u ovoj ljutitoj i namrgođenoj analiѕi autoru javilo i ono sto Nikolicć niti je rekao, niti je (verovatno) mislio. Stav o EU kao persijskom tepihu s rupom, Nikolić je izjavio kada je bio u SRS, predsednički kandidat 2008. Eu je, dakle, bila skupoceni tepih, ali sa rupom (dakle oštećen) jer nema Srbiju u svom sastavu.

Potpuno je bizarno da se na NSPM (koji je Tomi udarao redovne packe upravo zbog nedostatka strategije prema EU, i suštinski marginalnom i zastarelom SRS-konceptu međunarodnih odnosa, i emitovao viljdivo zadovoljstvo kad god ovaj završi kao drugi na brojanju glasova), danas izigrava Nataša Jovanović iz 1993, i da se o Tomi svakodnevno emituju zlovoljni i kiseli refreni.

Čoveka je upravo PRO-EU stav srpskih birača koštao mesta predsednika. TRI PUTA. Pa šta hoćete? Toma nije kolumnista mudrog e-magazina koji ima jedinu odgovornost u tome da razveze o grozotama Evropske unije, nego političar koji treba da ostvari uspeh kod srpskih birača. Koji žele i nacionalno dostojanstvo i Kosovo i bliske odnose sa Moskvom. Ali žele i EU. Da li su u pravu ili ne, pokazaće istorija.

Nešto mi se čini i da dobar deo ustereptalog komentarijata ovde živi po dijasporama. A te dijaspore nisu ni Teheran ni Pjongjang. Pa nemojte da budemo licemerni i dvolicni.
I zapamtite: ni Rusiji, ni samima sebi, ne trebamo kao crna rupa. Govorim o ekonomiji. Bez ekonomske reforme i bez stvaranja bogate i prosperitetne Srbije, nema nijednog nacionalnog cilja koji će biti ostvaren. Tačka.

I nije Toma izmislio "EU bez alternative", nego je to jedini ekonomski prostor kojem geografski možemo da se priključimo. Rusija nam to ne nudi (mada želi da budemo njen meki prelaz i saveznik u EU, što je dobro, i dobar je njen energetski i biznis-upliv ovde). Prvo je Srbija glasala za Tadića je jer je mantra o "zlom Tomi koji nas gura u bedu" bila uspešna, a sada se Tomi osporava prilika da narodu pošalje uverljiviju poruku.
Preporuke:
0
0
30 subota, 04 jul 2009 16:40
glasač DS-a
@ Vladimir
Pre svega clanak je netacan i vrlo tendenciozan.Autor upotrebljava netacan podnaslov tj namerno predstavlja g-dina Nikolica kao potpredsednika SRS a ne onako kako treba.


Valjda nisu svi Tomini glasači ovako površni?! Niti piše "potpredsednik SRS-a" (več ZAMENIK PREDSEDNIKA SRS-A), a drugo, šta da piše kad je izjava data 11. aprila 2008? PreSednik budućeg SNS-a? ;)

Što reče N. Tanasić, "ko nema u vuglu ima na guglu", pa da ste malo pretražili videli biste tu izjavu na ovom sajtu http://www.nspm.rs/reci-i-misli/reci-i-misli-67.html (nadam se da mi moderator neće iseci link).

Ocit je cilj; samo DS i ostali miljenici State Departmenta mogu pricati bajke o Evropi srpskom narodu a u stvarnosti ispunjavati nihove zadatke i nastaviti cerupati Srbiju.


Znači sada i Toma može da priča BAJKE? ;) Heh. A živi-bili-pa-videli, uskoro će Toma biti miljenik i Stejt dipartmenta... Samo nek se na vreme seti da je izjavio da NIKAD NEĆE TRAŽITI VIZU ZA AMERIKU!!! ;)
Preporuke:
0
0
31 subota, 04 jul 2009 17:07
Novosađanka
@5. oktobar
Vaš komentar je pisan u duhu "L' etat c'est moi", čime vi prisvajate dušu svih Srba,
pa tako i moju, bez dozvole, što mudar čovek nikad ne čini.
Elem, možda ste Vi zaista našli svoju dušu, koja sad obitava u rajskoj Srbiji,
na čemu Vam zavidim.

P.S. Rikardu Bariću duboko poštovanje!
Preporuke:
0
0
32 subota, 04 jul 2009 19:36
Antifasista
Heh, vrckavi glasač DS-a -:). Još jednom, ŠTA je to Toma SUŠTINSKI promenio u svom odnosu prema EU? Neka odgovori ozlojeđeni radikal ili uzdrmani demokrata, svejedno. I ispred SRS-a (kao preds. kandidat), Toma je govorio o potrebi ulaska u EU. Naravno, SAMO i JEDINO ukoliko nas EU bude poštovala kao suverenu zemlju i odnosila se prema nama kao prema svakoj državi-članici.

Sad, što se Tomina retorika "i patriotizam i EU" nije sviđala DS-u, pa ga tukao svom silinom medijske demonizacije, a što su se mrgodili i po centralnim otadžbinskim upravama na Tomin novi vetar... to je, manje-više, poznato svima. Eto SRS šanse da i dalje ističe fantaziju o kolektivnom buđenju srpskog duha u Travniku i Imotskom kao svoj prvenstveni politički program, i srećan joj cenzus ako tako misli. Neka demokrate i dalje "modernizuju" Srbiju svojim paradržavama, čancima i pajtićima, tajkunima i propagandom...

Srbiji treba opcija koja će uspeti i da bude nacionalno odgovorna, i demokratski i civilizacijski u sklasdu sa vekom u kojem smo, i međunarodno relevantna. Ako Nikolić toga nije svestan i ne misli ozbiljno, bolje neka se ne upušta. Propuštenih šansi imamo previše već
Preporuke:
0
0
33 subota, 04 jul 2009 20:54
Draško
Neverni Toma. Ušao radikal u američku ambasadu - izašao liberal!
Preporuke:
0
0
34 nedelja, 05 jul 2009 02:30
Jedan ogorceni Pancevac
Ne mogu da shvatim da u Srbiji jos ima ljudi koji smatraju da se onog 5. oktobra zaista dogodilo nesto epohalno. Sada se jasno vidi da se dogodila puka smena rezima bez bilo kakvih sustinskih promena u smislu demontaze komunizma. Najveci krivci za to su 1) Kostunica, i 2) Djindjic. Zahvaljujuci njihovoj nespremnosti da iskoriste ogroman potencijal za promene (2/3 vecina u Skupstini), Srbija danas tumara bez ikakve strategije za makar najblizu buducnost. Tu situaciju su iskoristili stambolicevci koji danas vladaju ovom zemljom. E pa dame i gospodo, nisam ja gutao suzavac niti sam se borio s policijom da bih opet trpeo komuniste, ovoga puta pristalice polupismenog Ivana Stambolica. Krajnje je vreme za prociscenje politicke scene. Sve postojece stranke ce se ugusiti u smradu sopstvene korupcije i kriminala. Nadam se da ce se uskoro pojaviti nova snaga, koja ce iznedriti i novu vlast i novu opoziciju na potpuno drugacijim temeljima.
Preporuke:
0
0
35 nedelja, 05 jul 2009 12:18
Rodoljub
Nikolića neću da komentarišem, jer je neukusno ponavljati sve dosada (tačno, "preletački") rečeno...

... već sam iskreno obradovan da je g.Lazić smogao snage da i sam doprinese "mnjenju" Srbalja na direktan, ličan način, a ne samo prenoseći lupetanja drugih i suptilno ih izvrgavajući ruglu, pukim stavljanjem dovitljivih naslova!

Inače, ako sam propustio nešto ovakvo od istog autora dosad na NSPM, pa "ispadnem glup" za ovaj komentar, izvinjavam se!

Svejedno, za razliku od A.Čotrića, koji piše svoje višestruko nagrađivane umotvorine iz toplog i ušuškanog gnezda... (asocijacija na veliku, debelu i kvalitetno "ugnježdenu" pticu!) g. Lazić meni liči na mršavog vrapca-dživdžana koji krešti na ivici gelendera na terasi!

Dobrodošli, g. Laziću! Imate moje puno poštovanje... :)
Preporuke:
0
0
36 ponedeljak, 06 jul 2009 06:29
Srboljub Savic
Opet izvrtanje i podmetanja.
Niko ozbiljan u Srbiji nije pomisljao da bi mogli biti deo ili bilo kako prisajedninjeni Rusiji. Sa druge strane, ima dovoljno razumnih ljudi koji veruju da nema razloga da se ne grade dobri odnosi
sa Rusijom (kao i Kinom. Indijom, ...). SAD nece
nikad biti "prijateljska" zemlja, dok god u Rusiji
vide neprijatelja (jer ne daju dovoljno). Sada bi svima moralo biti jasno, da je "ideologija" u
prethodnom hladnom ratu bila samo za zavaravanje neukih.
U Srbiji je ogromna vecina (i vise od 70%) naroda
za "ostvarenje sna"- pridruzenje Evropi (i EZ).
Tako, "optuzivati" g. T. N. za prevrtljivost je
ustvari pokusaj odbrane DS "niskim" udarcima i lazima.
Autoru izgleda nije jasno da citaoci nisu ni glupi, ni kratkog pamcenja a ni to da DS nije
"patentirala" -"Evropa nema alternativu!".
Takodje, mozete vrlo brzo ocekivati vrlo argumentovane nastupe i napise, koji ce pokazati
da je Vlada i cuvena "koalicija" ustvari protiv
integracije u EZ.
Pored svega, nema Programa ni plana, a jos manje
izvestaja, gde je Srbija u odnosu na neophodne
uslove za integrisanje. Lako je cak pokazati ad citav niz neophodnih zakona i promena, nisu jos
nipomenuti.
Takodje, zaboravljate zasto je g. Nikolic istupio
iz SRS i osnovao novu partiju.
Inace vas clanak ce mu dobro doci, jer mu ovakvim
"napadom", ustvari pomazete. Zato, samo napred!
S. Savic
Preporuke:
0
0
37 ponedeljak, 06 jul 2009 13:01
Jozef K.
@Rodoljube, A. Lazić je i ranije pisao na ovom sajtu. To (bar) nije teško saznati. Jasno je da mnogi Vaši komentari "krešte" upravo zbog slabe informisanosti!
Preporuke:
0
0
38 ponedeljak, 06 jul 2009 16:40
Rodoljub
@Jozef K:

Niste razumeli moj komentar, mada ne želim da uopšte polemišem sa vama oko njega, tim pre jer nisam uvredio g.Lazića, dok vi mene jeste.

Sada slobodno produžite OKO mene...
Preporuke:
0
0
39 ponedeljak, 06 jul 2009 18:02
Aleksandar Lazić
@Rodoljub, @Jozef K

Poštovana gospodo,

Žao mi je što je i ovde došlo do nerazumevanja - uzimam učešće iako mogu (opravdano :-) biti optužen za samoreklamerstvo & zloupotrebu položaja - činjenica jeste da ima mojih tekstova na novom sajtu (lako se to, uostalom, vidi u rubrici OD ISTOG AUTORA), ali samo na onom starom ima nekoliko koji su baš POLITIČKI.

G. Rodoljube, hvala na interesantnoj :-) dobrodošlici, hvala i što pratite Reči i misli: što se pisanja tiče, kad čovek pripremajući ih pročita sve te njihove "umotvorine", pre mu dođe da se (samo)ubije nego da još piše neki tekst! :-) Dodatno, za mene zaista važi "malo rukah, malena i snaga", ali trudiću se u narednom periodu da napišem još nešto, makar da ljudi shvate da AMA BAŠ NIŠTA lično nemam protiv građanina T. N.

Srdačan pozdrav!

PS. Mislim da je ovde lepo demonstrirano da "slobodniji" jezik, koji ne dozvoljavaju moderatori pa to postane predmet ljutnje pojedinih komentatora, lako može da se "izvrne" i postane predmet nesporazuma!
Preporuke:
0
0
40 ponedeljak, 06 jul 2009 22:27
Rodoljub
Hvala Vam lepo, g.Laziću, na ovom "rezimeu".

Možda je bilo ponajbolje da sam napisao da ste Vi kod mene "novajlija" (otuda nedotupavna "dobrodošlica") sa autorskim, političkim tekstovima...

...ali sam, očigledno, zanemoćao nad tastaturom, pišući onaj komentar gore.

Još jednom se izvinjavam ako sam uvredio nekoga.
Preporuke:
0
0
41 utorak, 07 jul 2009 01:08
Za Ginisa - Novosađanki
Kako se ne ljutim na sebe, neznam da li da za to zahvalim činjenici koja ne odgovara Vašem zaključaku.
Zaista se čudim otkud Vam ideja da sam glasao za jednog od te dvojice?!
Preporuke:
0
0
42 utorak, 07 jul 2009 01:10
Jozef K.
@Rodoljub

Produžavam!
Preporuke:
0
0
43 utorak, 07 jul 2009 02:03
Peter RV
@Miki kaze :
"Zašto, samo Tomi ne dozvoljavate da promeni mišljenje? To je pravo svakog čoveka, a čak je i normalno."

Da on ima pravo na to, niko mu ne osporava, ali
da je to 'normalno', to je druga rabota. Pisca ovih redova, Toma uopste nije ubjedio da je situacija opravdala njegov prelom sa SRS, narocito ne, kad je odneo one mandate sa sobom koji mu nijesu pripadali. Ovo se zove oportunizam, koji je, nazalost postao 'normalni' fenomen na nasoj korumpiranoj politickoj sceni.
Miki nastavlja (sa izvjesnim divljenjem):

"I pored toga on Toma nije naprsno promenio mišljenje, nego je od protivnika EU, polako popuštao i došao do evroskeptika, a sada je potpuno za ulazak Srbije u EU."

Prevod : -preneo nas je Toma pazljivo, 'zedne preko vode'. Vrlo vjesto. Da mu se cestita?

"A šta je pa loše u tome?", zakljucuje pragmaticni Miki

Za Tomu nista.Naprotiv, prijem u americkoj ambasadi mu je obezbjedjen, sto mu moze donijet i neko ministarstvo. Ko kaze da se Ivica Dacic nije dobro snasao?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner